Σελίδες

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Παλικάρι ο Μαργαρίτης Τζίμας. Η περήφανη δήλωση του Μαργαρίτη Τζίμας


«Δεν είχα το δικαίωμα να ψηφίσω το μνημόνιο το οποίο αλυσοδένει την Ελλάδα»

Με γνωρίζετε πολύ καλά.
Αγωνίζομαι χρόνια για τη Δράμα και τους Δραμινούς.
Πολιτεύομαι με συνέπεια και σταθερό πολιτικό λόγο.
Πιστός στις αρχές μου, τα ιδανικά του έθνους και τις αξίες.
Μπήκα στην πολιτική πολύ μικρός. Φοιτητής.
Ιδρυτικό στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας.
Εργάστηκα σκληρά από τα μαθητικά μου χρόνια .
Σε εστιατόρια και κεραμοποιία της Δράμας ήρθα σε επαφή με τη βιοπάλη και ένοιωσα την αγωνία του εργαζόμενου.
Εκεί γνώρισα τι θα πει μεροκάματο.
Δεν βρήκα έτοιμο τίποτε στη ζωή μου.
Μόνο μια παρακαταθήκη από τους γονείς μου τις ηθικές αξίες.
Από το 1974 υπηρετώ την Νέα Δημοκρατία.
Με καθαρό λόγο.
Το πεδίο της πολιτικής αποτελούσε και αποτελεί για μένα πεδίο προσφοράς και διακονίας για τους συμπατριώτες μου.
Μπήκα πολλές φορές μπροστά σε πολλά θέματα του νομού μας.
Κορυφαία αντίδρασή μου, κόντρα στην απόφαση της κυβέρνησης της ΝΔ το 1992, στο ζήτημα της εγκατάστασης των λιγνιτών στην περιοχή μας.
Απέτρεψα τότε μαζί με την πλειοψηφία του Δραμινού λαού την καταστροφή της Δράμας.

Την πορεία μου την μπόλιαζε κάθε τόσο η προσφορά μεγάλων πολιτικών της χώρας.
Ο πολιτικός καθιερώνεται από τα μεγάλα ΟΧΙ αλλά και τα μεγάλα ΝΑΙ.
Το πατριωτικό ΟΧΙ στο ΝΑΤΟ του αείμνηστου Κωνσταντίνου Καραμανλη, του απλού χωριατόπαιδου από την Πρώτη, που έγινε ηγέτης της Ευρώπης της αλληλεγγύης, ήταν ένα δίδαγμα για μένα.

Το ΟΧΙ του νεώτερου Κώστα Καραμανλή στο Βουκουρέστι το 2008, για τη μη ένταξη των Σκοπίων με το όνομα Μακεδονία στο ΝΑΤΟ, με έκανε υπερήφανο που είχα την τιμή να είμαι δίπλα του.

Το ΟΧΙ του Αντώνη Σαμαρά το 1993 πάλι για το ζήτημα των Σκοπίων, τον καθιέρωσε ως πατριώτη Έλληνα πολιτικό, που αψηφώντας το προσωπικό πολιτικό του κόστος είπε ΟΧΙ για την Ελλάδα.

Δεν κρύφτηκα ποτέ. Δεν δείλιασα στις επιθέσεις.
Αποκορύφωμα το 2008-2009, που όταν άλλοι μεγαλόσχημοι παράγοντες της ΝΔ κρύβονταν, ήμουν μεταξύ των πολύ λίγων που υπερασπιζόμασταν το έργο της ΝΔ και του αρχηγού μας.
Δεν το μετάνιωσα. Το πίστευα και το έκανα.
Με είπαν σκληρό αλλά και Πιστό.
Για το λόγο αυτό οι πολίτες με τιμούσαν σε κάθε εκλογική αναμέτρηση που έδινα από το 1982 μέχρι σήμερα.
Ήξεραν πως έχουν μπροστά τους ένα πολιτικό με καθαρό λόγο και καθαρή συνείδηση.
Μπορεί να διαφωνούσαν μαζί μου αρκετοί.
Ήξεραν όμως πώς να παλέψουν μαζί μου.

Δεν είμαι απόγονος πολιτικής οικογένειας.
Δεν είμαι απόγονος πλούσιας οικογένειας αλλά απλής εργατικής.
Με τη δουλειά μου, τη μελέτη, την οργάνωση αλλά και τη βοήθεια καλών φίλων μου έφθασα εκεί που έφθασα.
Δεν έχω τώρα το δικαίωμα να αλλάξω την πολιτική μου.
Μελέτησα το μνημόνιο.
Το μελέτησα πολύ και σε βάθος.
Δεν είχα όμως κανένα δικαίωμα να το ψηφίσω.
Είπα ΟΧΙ στο μνημόνιο κόντρα στην κομματική πειθαρχία.
Είχα όμως το δικαίωμα και την υποχρέωση από το Σύνταγμα των Ελλήνων να ψηφίσω κατά συνείδηση.
Δεν ήταν εύκολο. Ήξερα τις συνέπειες. Και τις ανέλαβα πλήρως.

Δεν είχα όμως καμιά εντολή από το Δραμινό λαό, εγώ που καταδικάστηκα και τελικά δικαιώθηκα γιατί έδινα ως Δήμαρχος επιδόματα ενοικίου σε άστεγες οικογένειες της Δράμας, γιατί έδινα επιδόματα γέννησης τρίτου παιδιού, να ψηφίσω διατάξεις που μειώνουν μισθούς και συντάξεις.
Να ψηφίσω διατάξεις για μισθούς 400 ευρώ στους νέους μας.
Ο καθένας έχει και την προσωπική του πολιτική διαδρομή και συνέπεια.

Το ΟΧΙ που είπα στο μνημόνιο, ήταν συνειδητό.
Δεν υπήρξαν δεύτερες σκέψεις.
Ήμουν ψηλά στην κομματική ιεραρχία της ΝΔ.
Μου έκανε την τιμή ο Αντώνης Σαμαράς να με ορίσει τομεάρχη Εθνικής Άμυνας.
Εξασφαλισμένη θέση στα νέα ψηφοδέλτια της ΝΔ και στη βουλή.
Όλα αυτά δεν μέτρησαν στην ψυχή μου.
Μέτρησε το συμφέρον των συμπατριωτών μου.

Δεν είπα προεκλογικά το 2009 στους Δραμινούς πως θα μειώσω τους μισθούς και τις συντάξεις τους.

Όποιος έχει πάει σε δημόσιο νοσοκομείο της επαρχίας με τους ήρωες γιατρούς και νοσηλευτές δεν θα ψήφιζε ποτέ κόψιμο των δαπανών για την υγεία.

Δεν είχα δικαίωμα εγώ ο απόγονος του Αρμεν Κούπτσιου, και των θυμάτων της σφαγής του Δοξάτου και της Δράμας να πάρω αποφάσεις που πληγώνουν τους συμπατριώτες μου που αγωνίστηκαν για την ελευθερία αυτής της μαρτυρικής και ακριτικής περιοχής.

Με διέγραψαν.
Τις ιδέες μου όμως , τις αρχές μου και πολιτική προσφορά δεν μπορεί να την διαγράψει κανείς.
Αρκετά το ΠΑΣΟΚ καταδίκασε στη μιζέρια τους συμπατριώτες μου.
Θέλω οι Δραμινοί να ζουν με αξιοπρέπεια και να είναι ευτυχισμένοι.

Όποιοι προσπαθούν να κάνουν τους πολιτικούς αναλυτές ή τους ψυχαναλυτές, ένα πράγμα πρέπει να ξέρουν.
Αν το μυαλό και η ψυχή τους είναι οχετός, με βρωμιά θα αναλύουν.
Όσων όμως η ψυχή και το μυαλό είναι κρυστάλλινο νερό θα καταλάβουν την πράξη μου.

Στο εξής δεν με εκπροσωπεί κανείς.
Εκφράζω τον εαυτό μου και τον Δραμινό λαό.
Δεν μπορεί να μιλάει κανείς εξ ονόματος μου.
Το δικό μου σπίτι δεν είναι μόνο η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Είναι πολύ μεγαλύτερο.
Είναι η Ελλάδα ολόκληρη.

ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ ΤΖΙΜΑΣ

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

στις κολοτουμπες ξεπερασες και τον Καρατζαφερη ...σε σενα το λεω DRAMAOLE

Ανώνυμος είπε...

Πιστεύεται ότι το έκανε για το καλό της Πατρίδος; Πω πω για γέλια είμαστε… αν δεν είχε προσωπικό όφελος δεν θα έκανε τίποτα. Κατάλαβε ότι δεν έχει μέλλον και ειπε να κάνει ηρωική έξοδο. Για πόσο κορόιδα μας περνάει;

1995 είπε...

ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΡΕ...